Köp nu, betala senare, inga avgifter med Klarna
Viktig information:
- 30 dagars returperiod
- 7 dagars handläggningstid för återbetalning
- Ingen återföringsavgift
Returer är möjliga inom 30 dagar. Följande information krävs för att behandla din bytes-/återbetalningsbegäran:
- Produkterna måste vara i originalskick med ursprungliga etiketter och taggar.
- Förpackningen får inte vara skadad och måste vara i originalskick.
- Returen måste åtföljas av ett returformulär, som du kan ladda ner här:
- De varor som ska returneras får inte visa tecken på användning.
- Ordernummer
- Foto eller videomaterial som tydligt visar problemet (för produkter som är skadade, ej enligt beskrivning eller felaktigt levererade)
Om problemet visar sig vara berättigat står vi för alla kostnader för att leverera en ersättningsprodukt så snart som möjligt.
Om de returnerade varorna inte uppfyller dessa villkor kan vi tyvärr inte behandla din retur. Vi förbehåller oss rätten att vägra returnerade varor om vi misstänker att de har använts eller skadats på ett sätt som inte är vårt ansvar.
Säkerställ alltid att ditt paket är försett med ett spårningsnummer. Utan bevis på sändning med spårningsnummer kommer förlorade returer inte att återbetalas. Det är på egen risk om du skickar din retur utan ett spårningsnummer.
Som kund är du ansvarig för kostnaderna för returfrakten, inklusive eventuella tullavgifter. Returkostnader kommer inte att återbetalas. Om paketet får statusen ”förlorat under transport” tar vi inget ansvar för returen.
Fel vara eller fel storlek?
Om du mottar fel artikel eller storlek skickar vi dig rätt produkt kostnadsfritt!
När vi har mottagit din retur meddelar vi dig via e-post att vi har tagit emot den. Vi återbetalar köpesumman till ditt konto inom några dagar efter att vi behandlat din retur.
Tyvärr kan produkter som uppfyller ett eller flera av följande villkor inte returneras:
- För förseglade produkter. Om förseglingen är bruten kan dessa produkter inte returneras.
- Produkter som har tillverkats efter konsumentens specifikationer (måttbeställda produkter).
- Produkter av personlig karaktär.
- Produkter som inte kan returneras på grund av sin natur.
- Produkter som underkläder, lingeri, strumpor och vårdprodukter omfattas inte av returrätten på grund av hygien. Dessa produkter kan därför inte returneras och kommer inte att behandlas.
- Produkter måste returneras inom 30 dagar efter mottagandet.
Avbeställning av beställningar
Det är endast möjligt att avbeställa din order inom 30 minuter efter att den har lagts. Efter 30 minuter skickas våra ordrar vidare i behandlingsprocessen, och därefter är det tyvärr inte längre möjligt att avbeställa.
Om du vill avbeställa din beställning, kontakta oss på info@serameau.com direkt efter att du har lagt din order.
Returer sker alltid på avsändarens risk, och returkostnader kommer inte att återbetalas.
Ej uthämtad beställning / Fel adress / Avvisade paket
Om en beställning inte hämtas ut i tid, om adressen är felaktig eller om beställningen avvisas vid leverans och skickas tillbaka till oss, kan den avbeställas. Köparen är dock ansvarig för alla extra kostnader, inklusive frakt och paketering, till ett belopp av totalt €15. Kostnaden för dessa extra avgifter dras av från kundens betalning. Saldo återbetalas inom 7 arbetsdagar.
Gå med på vår lista för att få 10% Rabatt på din första beställning och hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna och exklusiva erbjudandena.